מאפיית המוציא לחם, צילום פרטי

פרסום ראשון: נעצר חשוד בשוד האלים במאפיית המוציא לחם

השוד האלים בוצע בשעת בוקר מוקדמת על ידי שלושה אנשים, אחד מהם דקר את בעלי המאפייה עם מברג בחזהו. מעצר החשוד הוארך בארבעה ימים

פורסם בתאריך: 24.5.22 14:01

כשבועיים וחצי לאחר השוד האלים במאפיית "המוציא לחם" בפתח תקוה, עצרה המשטרה צעיר, המוכר למשטרה, בחשד למעורבות בשוד, שבוצע על ידי שלושה בני אדם – כך נודע למלאבס.

כזכור, ב – 3 במאי, כ–12 שעות לפני תחילתו של יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה, ביצעו אלמונים שוד אלים לאור יום בשעת בוקר מוקדמת במאפיית "המוציא לחם" בשכונת נווה דקלים בפתח תקוה.

האירוע התרחש בשעות הבוקר המוקדמות, זמן קצר לאחר פתיחתה של המאפייה המוכרת ברחוב מרדכי בן דרור. אלמונים שנכנסו למקום תקפו ודקרו את בעל העסק (43) ושדדו ממנו שלל כספי בשווי של עשרות אלפי שקלים, שאותם צבר מאז החזרה מחופשת חג הפסח. כתוצאה מהאירוע האלים, הוא נפצע ונזקק לטיפול בבית חולים, ולאחר הטיפול שוחרר.

יממה לאחר השוד, סיפרה מקורבת לבעל העסק בראיון למלאבס: "בשעה 07:15 בבוקר הגיעו למאפייה שלושה בחורים צעירים, נכנסו למקום ושאלו אם יש משהו 'חם מהתנור'. הוא יצא אליהם מהמטבח, ראה שלא מדובר בלקוחות קבועים ושמע בקולם מבטא ערבי. הוא אמר להם שאין משהו מוכן ושיחזרו עוד כמה דקות. או אז הם ריססו אותו בגז מדמיע בפנים, נתנו לו אגרוף, הכניסו אותו אל תוך המטבח ודקרו אותו במברג בחזה. מיד לאחר מכן לקחו לו את התיק עם הכסף מכל התקופה אחרי פסח שהוא טרם הספיק להפקיד בבנק ונמלטו".

עוד היא סיפרה אז כי בעל העסק ראה אותם נמלטים ברכב, "אבל לא היה לו כוח נפשי ופזי לצאת אליהם כי הוא היה עם גז פלפל בעיניים. הוא נכנס לחנות סמוכה ושם הזמינו משטרה ואמבולנס ופינו אותו לבית החולים בילינסון. הרופאים אמרו לו שבמזל לא פגעו לו בלב".

כאמור, במשטרת פתח תקווה פתחו בחקירה והשבוע, כפי שנודע לראשונה למלאבס, עצרו את אחד מהחשודים במעורבות בשוד. החשוד, בן 23, מראשון לציון, מוכר למשטרה ולמעשה ימים ספורים לאחר השוד של המאפייה הוא הורשע בתיק סמים ובמסגרת הסדר טיעון אמור להישלח, ככל הנראה, לביצוע עבודות שירות.

 

 

אתמול, הובא החשוד לבית משפט השלום בפתח תקוה, שם ביקשה היחידה החוקרת להאריך את מעצרו בשבעה ימים. בפתח הדיון, סיפר נציג המשטרה על הנסיבות שהובילו למעצרו: "בתאריך 3.5.22 בשעות הבוקר המוקדמות בוצע שוד אלים של בעל עסק בפתח תקוה, בעל מאפייה. הוא נשדד באלימות על ידי שלושה חשודים כשתוך כדי השוד הוא נדקר על ידי חפץ חד ונגנב ממנו תיק עם סכום כסף של 70 – 100 אלף שקלים. ב-5.5.22 התקבלה אינדיקציה, שבשלב זה לא אפרט אותה, שאחד המעורבים בשוד זה החשוד. מאז שהתקבלה האינדיקציה, נעשו פעולות כפי שמפורט בדו"ח הסודי על מנת לאתרו. כאמור, אתמול בעקבות פעילות אופרטיבית החשוד נעצר ברחוב ש"י עגנון בראשון לציון".

במהלך הדיון, אמר נציג המשטרה כי בידי החוקרים סרטונים המתעדים את השוד, אך לטענתו החשודים היו רעולי פנים. עוד מתברר כי במסגרת החקירה נבדקו מצלמות לא רק בתוך העסק, אלא גם בסביבתו. הסניגורית של החשוד הכחישה בדיון את המיוחס לו.

בתום הדיון, קבעה השופטת דורית סבן נוי, לאחר שעיינה בחומרי החקירה, כי קיים חשד סביר והאריכה את מעצרו של החשוד בארבעה ימים, ועד ל – 26 במאי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר