עיריית פתח תקוה, לוגו וואטסאפ. צילומים זאב שטרן, א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

תכניסו את המספר לאנשי הקשר: מהיום ניתן לפנות למוקד העירוני בוואטסאפ ולקבל תשובה

בעירייה ציינו כי כל פניה למוקד תזכה למענה מהמחלקה המטפלת ישירות לתושב. גרינברג: "הקשר עם התושבים והמענה המהיר חשובים מאוד"

פורסם בתאריך: 10.2.20 12:47

החל מהיום ניתן יהיה לפנות למוקד העירוני גם באמצעות אפליקציית הוואטסאפ, כל זאת במסגרת הרחבת שירותי המוקד העירוני. את ההודעות ניתן לשלוח באמצעות וואטסאפ למספר הטלפון – 050-6106106 ולצרף את פרטי התלונה, פרטי המתלונן ותמונה במידה ואפשר. בנוסף, בעירייה ציינו כי כל פניה למוקד תזכה לתשובה מהמחלקה המטפלת ישירות לתושב המתלונן עם העתק למוקד העירוני. ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "עם כניסתי לתפקיד הכרזתי כי השירות לתושב, הזמינות והנגישות שלי ושל עובדי הרשות הם בין הדברים המרכזיים והחשובים לי ביותר. הקשר עם התושבים והמענה המהיר הם חלק מהשירות אותו התושב מצפה לקבל ולנו כרשות מקומית, חשוב לספק. המוקד העירוני 106 מספק מענה למאות פניות ביום, ושומר כל העת על חדשנות ורלוונטיות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר