פן עד הבית בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Parilov
פן עד הבית בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Parilov

פן עד הבית בפתח תקוה: כבר לא צריך לבלות שעות במספרה

לחכות תורים ארוכים במספרה? לא בבית ספרנו. אם גם את לא יכולה לסבול את שעות ההמתנה הארוכות בתור לספר, את חייבת לשמוע על "פן על הדרך" - מינימום אנרגיות ומקסימום תוצאות. יצאנו לבדוק ועף לנו הפוני

פורסם בתאריך: 30.12.19 16:50

כל בחורה, אישה ואפילו נערה מוצאת את עצמה מפעם לפעם באותה דילמה בימים בהם השיער לא מסתדר, או לפני שהיא עומדת לצאת לאירוע – מה לעשות עם השיער? רובן חולמות על שיער חלק וגולש, מבריק ומסודר, אבל המחשבה של להמתין בתורי הענק במספרה פשוט מייאשת, ובכלל, למי יש את הזמן לבלות שעות במספרה פעם או פעמיים בשבוע? אורנה צדוק-להב, הבעלים של "פן על הדרך" וחלוצה אמיתית בתחום, החליטה להנגיש את הפן בצורה הכי נוחה ונכונה שיש, ללא תורים ובעיקר, ללא מחירים מופקעים.

למה פן על הדרך?

לא מפתיע לגלות שאורנה צדוק-להב, הבעלים של "פן על הדרך" הגיעה בכלל מעולם אחר, עולם ההייטק, בו עבדה כמעט שלושים שנה. ידוע כי תעשיית הייטק היא תעשייה עמוסה מאד והעובדים בה עובדים שעות ארוכות, ואורנה, כאשת קריירה, מצאה את עצמה ללא זמן לבצע את פעולות הטיפוח הבסיסיות, פן, איפור, מניקור ועוד. מתוך המצוקה שלה, חוסר הרצון לבזבז זמן בהמתנה בתורים, והרגשה כי המחירים אותם מבקשים בשוק הם מופקעים, בחרה אורנה ללמוד את אומנות האיפור וסידור השיער וגילתה סט כישורים חדש לגמרי בעצמה. היא החלה לעבור בין בתים של לקוחות ולהציע שירות פן עד הבית, עד שפתחה את "פן על הדרך" – דוכן אקספרס לשירותי יופי וטיפוח בקניון גבעת שמואל.

פן על הדרך. צילום עצמי

פן על הדרך. צילום עצמי

משרתים מגוון ענק של לקוחות

"לפעמים את מגיעה למספרה" אומרת אורנה, "ואם מישהו לפניך עושה החלקה או גוונים, את יכולה להמתין שעות ופשוט להיתקע, גם אם הזמנת תור מראש. אצלנו בדוכן את עושה הכל בבת אחת ובמהירות, אין המתנה ואת מקצרת את התהליך משמעותית. בזמן שעושים לך פן, גם עושים לך פדיקור ואת לא שורפת שעות מיותרות".
אמנם בתחילת דרכו יועד הדוכן לנשים עסוקות, אימהות, קרייריסטיות, אך כיום הוא משרת מגוון ענק של לקוחות, מכל המגזרים ובכל הגילאים. נשות צוות הדוכן תשמחנה להציע פן קליל, תסרוקת מורכבת יותר לבת מצווה, חתונה או כל אירוע אחר, איפור ערב "קוויקי" במחיר מוזל עם המוצרים הטובים ביותר בשוק, ושירותי ציפורניים שמתחילים החל ממריחת לק פשוטה ועד לק ג'ל, מניקור, פדיקור ועוד.

באדיבות "פן על הדרך"

באדיבות "פן על הדרך"

הצוות במקום

אורנה מקפידה להכשיר צוות איכותי ומקצועי שמכירות את העבודה על בוריה. היא מעסיקה נשים שעושות פן ותסרוקות, מאפרות, קוסמטיקאיות (שאחראיות על מניקור, פדיקור והוצאת שיער בשפם ובגבות), וגם מציעה, עד היום, שירות של פן עד הבית. תושבות פתח תקווה ישלמו 70 שקלים על פן מקצועי שיבוצע בנוחות הבית שלהן, ותושבות גבעת שמואל, גני תקווה וקריית אונו תשלמנה רק 50 שקלים, בדיוק כמו המחיר בדוכן, כך שהן אפילו לא צריכות לצאת מהבית. צוות הנשים העובדות במקום הוא צוות מקצועי, נשים בעלות ניסיון שעוברות הדרכה קפדנית של אורנה. "אם בעבר פעם הלקוחות היו מבקשות רק אותי" מספרת אורנה, "היום הצלחתי להגיע למצב שהכשרתי את הצוות בקפדנות והלקוחות כבר מבקשות אותן וסומכות עליהן במאה אחוז".

ואגב, אם תהיתן, בדוכן תוכלו לטפל בשיער שלכן בעוד דרכים שונות. ב-"פן על הדרך" תוכלו למצוא מגוון מוצרים משלימים כגון סדרת מוצרי השיער של "AMIKA", כיסוי ראש מרשימים של המעצבת "אורין נגר", קשת הקסמים שהיא תוספת שיער של חברת SHE המקורית ועשויה מ-100 אחוז שיער אמיתי ומוסיפה נפח לנשים בעלות שיער דליל ועוד מגוון קשתות ואביזרים לשיער, גם לנערות. בנוסף, תוכלו להסיר שיער מהגבות והשפם באמצעות שעווה, חוט או פינצטה ובמחירים נוחים במיוחד.

באדיבות "פן על הדרך"

באדיבות "פן על הדרך"

פן על הדרך
כתובת: קניון גבעת שמואל עמי בוטיק סנטר, גבעת שמואל
שעות פתיחה: א' עד ה' – 9:00- 21:00
ו' – 8:00 – 15:00
ש' – 19:00-22:00
טלפון: 058-6225342
קישור לאתר
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם 


כתבה שיווקית

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר