אוטובוס של חברת אפיקים. צילום יח"צ
אוטובוס של חברת אפיקים. צילום יח"צ

גם אתם מרגישים את העומס בחלק מקווי התחבורה הציבורית?

רמי גרינברג פנה אל משרד התחבורה ודרש לתגבר חלק מהקווים ולשנות מסלול של קווים אחרים. חברת אפיקים: "תגבור קווים דורש קבלת תקציבים ממשרד התחבורה, פנינו כבר מספר פעמים בנושא"

פורסם בתאריך: 11.12.19 19:11

במכתב ששלח ראש העיר רמי גרינברג לאורי זיגרון, מנהל תחום תחבורה ציבורית מחוז דן במשרד התחבורה, הוא ציין את הצורך בשינויי קווים, וזאת לאור  תלונות על עומסים בקווים מסויימים בפתח תקוה. כך למשל, ציין גרינברג שני קווים בהם ישנם עומסים כבדים: "קו 64 של חברת אפיקים, אינו נותן מענה הולם לצורכי המשתמשים בהדר גנים ובכפר גנים. אנחנו מקבלים עשרות רבות של פניות בנושא, וחוסר שביעות רצון מציבור הנוסעים. הבעיות הן בעיקר עומס נוסעים כבד ובקשה להתאמות במסלול הקו בתוך שכונת הדר גנים". גרינברג ציין בעיות גם בקו 53 של חברת אפיקים: "ישנן תלונות על עומסים בלתי סבירים בשכונות כפר גנים ג' לכיוון רכבת קרית אריה וחזרה".
עוד ביקש גרינברג לבחון שינויי קווים, כמו למשל בקו 139 וקו 223 של חברת קווים: "נבקש לבחון שינוי במסלול קו 139 שיוצא משכונת כפר גנים ג'", ציין גרינברג, "קיים ביקוש רב לחיבור השכונה לקריית אונו ולחבר את פתח תקווה לכיוון המכללה למינהל בראשון לציון. בקו 223 של חברת קווים לנתב"ג, היה סיכום בין שר התחבורה ישראל כץ לח"מ להעביר את הקו שיצא מתוך פתח תקווה במקום מהספורטק. הסיכום טרם בוצע".
מחברת אפיקים נמסר: "חברת אפיקים מודעת לעלייה בביקושים בקווים אלה, ולכן פנתה מספר פעמים למשרד התחבורה בבקשה לתגבר אותם לרווחת הנוסעים. לצערנו, תגבור הקווים דורש תקציבים נוספים ממשרד התחבורה שמטבע הדברים לוקח זמן לקבלם. אנחנו מקווים כי בעתיד הקרוב ימצא משרד התחבורה את המקור התקציבי לתגבור הקווים".
תגובת משרד תחבורה תובא כאן כשתתקבל.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר