כיפת ברזל צילום מנהלת חומה במפא"ת משרד הביטחון
כיפת ברזל צילום מנהלת חומה במפא"ת משרד הביטחון

העירייה מזמינה את תושבי הדרום להתארח במתקנים עירוניים

בין המתקנים גן החי מוזיאון גוף האדם ועוד. בשלב זה לא נפתח מוקד מיוחד לחיבור בין תושבים מהדרום המעוניינים להתארח בפתח תקוה לבין תושבים מהעיר שמעוניינים לארח. בבית החולים בילינסון מציינים: "אנחנו מוכנים לכל תרחיש"

פורסם בתאריך: 5.5.19 18:25

לאור המצב בדרום, הודיעה היום עיריית פתח תקוה שההנחיות אותן הוציאה לגבי יציאה לטיולים ופעילויות מחוץ לעיר עדיין בעינן ולא יתאפשרו פעילויות מחוץ לעיר. בנוסף ציינו בעירייה שגם מחר יום שני, לא יתקיימו חגיגות יום העצמאות מחוץ לגנים (כל יציאה מהגן אסורה). עוד הם מוסיפים שהם ערוכים לפתיחת מקלטים באופן מיידי אך בשלב זה הם לא פותחים את המקלטים.
גם בבית החולים בלינסון מציינים שהם קשובים להנחיות פיקוד העורף. "בילינסון הוא מרכז על לטיפול בנפגעי טראומה ועושה כך גם בזמני שגרה. בית החולים נמצא בקשר שוטף עם האגף לשעת חירום של משרד הבריאות. נכון ליום ראשון בשעה זו אין שינוי בהערכות בית החולים על פי הנחיות פיקוד העורף ומשרד הבריאות. במידה ויהיה שינוי בהנחיות, בילינסון כמובן מוכן לכל תרחיש".
בנוסף פרסם ראש העיר רמי גרינברג פוסט בפייסבוק ובו ציין שהחליט להעמיד את מתקני העיר לרווחת תושבי הדרום שיגיעו להתארח בעיר, וביניהם גן החי, מוזיאון גוף האדם ועוד. היוזמה יוצאת לדרך בשיתוף עם מיזם 'מתוק בלב' בראשות גדי בשארי אשר פועל כל השנה למען חיילים בודדים, לוחמים, פצועים ומשפחות מעוטות יכולת.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר