הורים לבני נוער בעיר, מעלים כמה טענות הנוגעות לכרטיס ההטבות לבני הנוער, "נוער 10". הם מספרים שבני נוער מגיעים לעסקים המשתתפים בפרויקט ובלא מעט מיקרים נאמר להם שיש מכסה מוגבלת והיא הסתיימה. הסברים נוספים שהם מקבלים כאשר הם נתקלים בסירוב, הם שהגיעו באיחור וזמן הפעילות לאותו יום הסתיים, או לחילופין שהקדימו והפעילות לאותו יום עדיין לא החלה.
"המטרה של נוער 10, שהילדים לא יסתובבו ברחובות", אומרת אמא לילדה בת 13, "אבל בפועל כשאתה מגיע לקניון ורוצה לרכוש כרטיס לקולנוע או מגיע לגלידריה, אתה מבין שזה לא רלוונטי כבר באותו יום. כבר קרה לנו שהילדים הגיעו לקניון באוטובוס וכשהם הגיעו לקופות, נאמר להם שנגמרו הכרטיסים ושינסו בפעם אחרת. יותר מידי פעמים בני נוער שומעים את המילה נגמר".
אמא אחרת אמרה: "באתי עם הבת שלי לרכוש גלידה ואז נאמר לי שיש להם הקצבה יומית של 30 נערים והם כבר סיימו אותה. זה מאוד מתסכל את הילדים ולצערי זו לא הפעם הראשונה שזה קורה". ההורים שפנו למערכת מלאבס מבקשים מהעירייה להגדיל את ההקצבה על מנת שכל ילד שירצה יוכל ליהנות מכך ולא רק הראשונים שמגיעים. "מי שמרוויח מכך הם בעלי העסקים שהעירייה מפרסמת אותם, הם נותנים הנחה ל־30 ילדים ומרוויחים פרסום בכמה עשרות אלפי שקלים, הילדים עוברים ממקום למקום וכולם אומרים להם שההקצבה שלהם לאותו יום הסתיימה, שינסו ביום אחר או שירכשו במחיר מלא", אומרת אחת האמהות. "בשורה תחתונה, הכרטיס לא שווה יותר מידי, אלא אם כן אתה מצליח להיות בין הראשונים, זה משאיר הרבה בני נוער מאוכזבים".
תגובת העירייה תובא כאן כשתתקבל.
..
כי נוער 10 זה תכסיס שיווקי של ראש העיר ואגף חברה נוער וצעירים. הם מודעים לזה שההטבות נגמרות מהר ושכל הפרויקט הזה לא מונע מהנוער להסתובב ברחובות אבל זה אחלה פרסום חינמי (שעולה לתושבים המון כסף) למארגנים שלו.