מודעות הדרושים של הפועל. צילום מסך
מודעות הדרושים של הפועל. צילום מסך

דרושים הסברים: מודעות הדרושים ב-AIIJobs תחת השם "הפועל פתח תקווה"

חשבתם שעתידה של הפועל לא ברור? לא תאמינו עד כמה: מודעות דרושים הנושאות את שם המועדון פורסמו באתר האינטרנט הפופולרי תחת כתובת פיקטיבית. גלנט: "לא אני פרסמתי את המודעות, הנושא מטופל מול רשויות החוק". האם גם בהפועל הבינו שהגיע הזמן להתקדם?

פורסם בתאריך: 29.4.18 10:44

מודעת הדרושים התמוהה שפורסמה בשבוע שעבר באתר "AllJobs" ועליה דווח ב"ספורט מלאבס" עוררה סערה בהפועל בשבוע האחרון וכעת נחשפים פרטים נוספים בפרשה המוזרה, בלשון המעטה.

כזכור, אחת ממודעות הדרושים שפורסמו כללה את הנוסח: "דרושים עורכי דין שותפים לבעלים לרכוש זכויות ניהול במועדון כדורגל בליגה השנייה שייעברו את תהליך קבלת הבעלות ויהיו נציגים מול ההתאחדות והמנהלת לכדורגל". מיקום המשרה באיזור פתח תקוה. מבדיקת "ספורט מלאבס" עולה כי מי שפירסם את המודעה היא לא אחרת מאשר הפועל פתח תקווה, כך על פי הפרטים המופיעים באתר. מאידך, הבעלים דורון גלנט הכחיש כי יש לו קשר כלשהו לפרסום המודעות, כאשר למקורביו אף אמר כי הוא שוקל להגיש תלונה במשטרה בגין "התחזות למועדון".

מודעת הדרושים עם השם הפועל פתח תקווה:

מודעת הדרושים תחת השם הפועל פתח תקווה

מוזר? זה רק קצה הקרחון. מודעת הדרושים האמורה אינה היחידה שפורסמה תחת שם המעסיק "הפועל פתח תקווה" באתר. ביום חמישי האחרון פרסמה "הפועל פתח תקווה" מודעה נוספת, בזו הלשון: "דרוש מנהל כספים משקיעים לבניית פורטל עסקים חדשני ומהפכני ומיוחד מסוגו. דרוש לקדם לשווק ולפרסם בטלויזיה ברדיו ובעיתונות הארצי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד".

המודעה:

מודעה נוספת של "הפועל פתח תקווה|

ב-12.3, כלומר לפני חודש וחצי, פורסמו תחת "הפועל פתח תקווה" באתר שתי מודעות נוספות. הראשונה, בנוסח הבא: "דרוש עורך דין מנהל בכיר. בעלי ניסיון – חובה בענף הנדל"ן". המודעה השנייה שפורסמה באותו תחת השם "הפועל פתח תקווה" נוסחה כך: "דרוש עוזר אישי ונהג. 12 אלף. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד". יצוין כי בשתי המודעות מופיע כי העבודה היא באיזור פתח תקוה.

שתי המודעות:


בהתחשב בכך שלדברי ראשי הפועל עמם שוחחנו איש מהם לא ידע על קיום המודעות, ניתן לחשוב כי ייתכן ומדובר במתיחה. אלא שבמקרה כזה מדובר במתיחה יקרה במיוחד: עלות פרסומה של מודעה אחת באתר AllJobs, לתקופה של שבועיים, עומדת על 395 שקלים, על פי מחירון האתר. זו החבילה הזולה ביותר, כאשר ישנן חבילות נוספות בעלות של 690 ו-990 שקלים, גם הן לתקופה של שבועיים. כלומר במידה ומדובר במתיחה, היא עלתה לפחות 1,580 שקלים לפי מחירון האתר. "לא יכול להיות שהמודעות האלה לא אמיתיות", אמרה נציגת שירות באתר AllJobs בשיחה טלפונית. "המשרות האלה פורסמו על ידי המעסיק. מדובר במעסיק שפנה אלינו כדי לפרסם את המשרות האלה ושילם עליהן כסף. למה שמישהו יזדהה כמישהו אחר, יתקשר לפרסם משרה וישלם עליה כסף? המשרות פורסמו ב-17.4 והן חדשות ואקטואליות. קשה לי להאמין שהמשרות האלה פיקטיביות, אין מצב כזה אצלנו". לדברי הנציגה, המשרות האמורות הועברו לבדיקה חוזרת.

זאת ועוד, בדף העסק של "הפועל פתח תקווה" באתר "AllJobs" מופיעה הכתובת הפיקטיבית "חיה פיינשטיין 0 פתח תקוה". הרחוב, אגב, קרוב מאוד למגרשי האימונים של מכבי בעיר. "שטויות, בטח מישהו המציא. זו בדיחה ואף אחד בהפועל פתח תקוה לא עשה דבר כזה", טען גורם במועדון.

חברה שלא קיימת

אם הסוגיה משונה בעינכם עד כה, חכו עד שתשמעו על מעלליה של חברת "אור – לב השקעות", שפרסמה את מודעת הדרושים השנייה שצוינה בכתבה הקודמת בנושא. במודעה לעבודה באיזור פתח תקוה שפורסמה לפני כשבועיים נכתב: "דרוש מנכ"ל יושב ראש למועדון כדור – רגל שאוהב ומכיר את התחום. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד".

המודעה:

אותה חברה פרסמה מודעות דרושים נוספות שקשורות למועדון כדורגל (לא צויין השם הפועל פתח תקוה), אחת מהן מוזרה במיוחד: "דרוש מנכ"ל כספים, לגייס כ-100 ספונסרים לקבוצה בעלות של שלושה מיליון לשנה בחוזה כתוב לעשר שנים מהליגה הראשונה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד". גם המודעה הזאת היא לעבודה באיזור פתח תקוה.

המודעה:

במודעה נוספת שפרסמה "אור – לב השקעות" ביום ראשון, שדומה מאוד למודעה שפרסמה "הפועל פתח תקווה" באותו יום, נכתב: "דרושים עורכי דין להעברת זכויות ניהול קבוצה כדור רגל בליגה מול הרשויות ההתאחדות והמינהלת. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד".

המודעה:

"אור – לב השקעות" מפרסמת לא מעט מודעות דרושים באזור מודעות ה-VIP ב-"AllJobs", כאשר רק השבוע פרסמה תשע מודעות, רובן לא קשורות לכדורגל. המודעות הנוספות של החברה עסקו בין היתר בגיוס מנכ"ל כספים למשרד פרסום ובנק בראשית דרכו, יועץ עסקי ושיווקי לליווי של בעלים, בנקאים לצ'יינג' ומנהל יחסי ציבור.

על פי בדיקת "ספורט מלאבס", חברה בשם "אור – לב השקעות" כלל אינה קיימת. חברה בשם הזה לא מופיעה במאגר רשם החברות, וגם בחיפוש פשוט בגוגל לא ניתן למצוא עליה פרטים, מעבר לעמוד החברה באתר "AllJobs". באותו עמוד מופיעה כתובת החברה – העמל 20 פתח תקוה – אלא ששם לא שמעו על חברה בשם זה. גם בעלי העסקים האחרים באזור אינם הכירו חברה בשם כזה או דומה לו. החברה הדומה ביותר ל-"אור – לב השקעות" שאיתרנו היא "קבוצת לב אור", שעוסקת בעיקר בנדל"ן ונכסים ברומניה, אך בעליה הישראלי, שמואל (סמואל) לב, טען בשיחה עם "ספורט מלאבס" כי מעולם לא שמע על המודעות הללו וכי אין לו כל קשר להפועל פתח תקוה. "אור – לב היא חברה קיימת ויש לי את כל הפרטים שלה", אמרה מנגד נציגת "AllJobs" בשיחה טלפונית. "לפעמים מפרסמים משרות בלי לעשות הרבה רעש כדי שאנשים לא יידעו. היו דברים מעולם".

נגמר? לא בדיוק. ביום שישי, לאחר ששוחחנו עם כל הגורמים לצורך הכנת הכתבה, סומנו על ידי המעסיקים כל המשרות של "הפועל פתח תקווה" ו-"אור – לב השקעות" כלא אקטואליות, כולל מודעה שפורסמה פחות מ-24 שעות קודם לכן. מדובר על למעלה מ-20 מודעות, כאשר חשוב להזכיר פעם נוספת כי עלות מינימלית לפרסום מודעה היא 395 שקלים לשבועיים, כך על פי מחירון האתר.

בחיפוש נוסף התגלתה מודעה שטרם סומנה כלא אקטואלית. המודעה, שפורסמה ב-15.4 על ידי "אולמות אירועים", מחפשת אחר עורך דין באיזור פתח תקווה בזו הלשון: "דרושים עורכי דין בעלי ניסיון למציאת משקיעים לרכישת זכויות ניהול מועדון כדור רגל גדול בישראל. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד".

המודעה:

גם חברה בשם "אולמות אירועים" אינה קיימת במאגר רשם החברות. כתובת החברה, על פי אתר "AllJobs", היא אבשלום גיסין 11, סמוך למה שהיה פעם אצטדיון האורווה. בגיסין 11, אגב, ישנו אולם אירועים בשם "הללויה". במודעות נוספות שפרסמה בתשלום חברת "אולמות אירועים", מופיעה מודעת דרושים לזמר בסגנון ישראלי ים-תיכוני, עורך דין בנושא דיני עבודה, שותף לפורטל עסקים חדשני ויועץ עסקי.

תגובתו של דורון גלנט: "כל בר דעת מבין שלא אני פרסמתי את המודעות הללו. אשר כל מטרתן להמשיך ולפגוע בי ובמועדון. אני מציע שתבדוק גם אתה מי יכול היה להתחזות ולמי היה אינטרס לעשות כן. אני מבין שכל עיסוקך בימים אלו הוא להמשיך ולהתסיס את האוהדים כנגדי על בסיס פרובוקציה יומיומית. מכל מקום התחזות זהו דבר פלילי והענין מטופל דרך רשויות החוק".

אז האם מישהו השקיע לא מעט כספים רק כדי להתבדח על חשבון קבוצת כדורגל בתחתית הליגה הלאומית, או שהפועל פתח תקוה – מועדון עם עבר מפואר ותחת כאוס ניהולי בהווה, מחפשת עורכי דין ושותפים לבעלות המועדון דרך אתר "AllJobs"?  אין לדעת, אבל כך או כך, הפרשה ודאי לא מוסיפה כבוד להפועל פתח תקוה.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר